loveanddeath

har precis tittat på idol, lille eddie åkte tillslut idag :( , tycker förbannat synd om han. alla mina favoriter sticker jue -.- .

jag tycker mariette och reza skulle hängt löst idag. för rezas uttal e för jävligt och mariette förtjänar inte idol, hon har redan en karriär som MaryJet och har släppt skivor och vill bara ha en "knuff" i karriären.
tycker erik ska vinna hela skitet, men de e ju bara enligt mig. dock tror jag inte han vinner ändå, de e en tjejs tur och vinna iår. jag menar, varför skulle idol bryta mönstert iår? Först Daniel, sen Agnes, sen Markus, sen Marie och förra året Kevin.  Vinner en tjej iår smäller ja av, liksom egentligen, hur logiskt e de att de blir varannan så? jag tror nt direkt svenska folket sitter och tänker " hrm.. nej iår röstar vi på en tjej, annars e de köns diskriminering". detta e tv4'as chans att visa vad de går för :p! Jag tycker inte ens där e någon tjej som förtjänar att vinna ïår. Inte röst mässigt iallafall.

Mr.Skåne och Erik
borde stå i final. och jaa veeet att de e många som kommer hata detta inlägget och kommer klaga, hahah!  men, som ja brukar säga " Försöker stoppa mitt människohat men saknar motivation".  plus att de e min blogg och ja har rätt till att säga vad ja vill mohaha, .. take it or leave it "orjanis" ;)!

/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0