hello mr.pedobear

hade kundmottagning i skolan idag :). alltid trevligt, förutom att vår mentor på något mystiskt sätt alltid försvinner. i början var det jävligt irriterande, men nu känns de mest komiskt, för de går ett eko i hela salongen ", var e tina, var e tina, var e tina...".  vi gick först igenom frågor till vårt permanentprov som aaallaaaaa ääälskaaar! *naat*. så ja satt med min sköna cassandra (www.casseli.blogg.se) och skulle klura ut frågorna, vilket gick mmindree bra. hon var även min assistent när jag skulle permanenta szidi idag som gick lite meer bra! ;D... tror jag.

vi ska även ha klassfest på lovet :D , skit kul, maskerad (y). jag har ingeeeen jefla aning om vad ja ska klä ut mej till :s.? någon klok individ som har nåt förslag?.

jag vill också meddela om att TOKIO HOTEEEL KOMMER TILL FREAKING SVERIGE I MARS!! ;O


   
   cassandra <3             TEST (Y)     resultat och katrines fins hand 
 www.casseli.blogg.se                www.ppedersen.blogg.se 
 




Kommentarer
Postat av: Cassandra ♥

hihi, gulligt! :$

puss <3

2009-10-21 @ 23:35:09
URL: http://casseli.blogg.se/
Postat av: Sonny

Hahhaha kul ;)

2009-10-29 @ 22:44:23
Postat av: Sonny

Hahhaha kul ;)

2009-10-29 @ 22:44:47
Postat av: fialisakung

eeextreeeemt ;D

2009-10-29 @ 22:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0