herr egon

Ja söker upprättning omedelbart,det är nåt fel på vår jord, försöker hejda mitt människohat, men saknar motivation, Finns det nån orsak, Finns det nån mening
Varför är min utsikt så vag, fast alla ser in? det måste vara något ni glömt förklara för ja står än idag å fattar ingenting .
Mina idéer ja hade som barn va varken sleaze eller glam javille väl mera men inget blev av, det va för svårt att nå fram.
Tänk att få andas? Tänk att få se det klarna innan allt e försent och luften tagit slut
En sista ansats till att förändra allt, som utan tvekan e fel, ..men tiden rinner ut   
När flera tusentals stationer blir en länk till femte dimensionen tas ingen hänsyn till rum eller tid
Tänk att få leva, tänk att få andas en idiot förväntar inget annat, Min socialdemens ger mig ingen frid syrehalten förlöser min själ och fyller seglen med vind, ja satsar allt, sätter livet på spel bara för att fungera ett tag till. Finns det nån orsak? Finns det nån annan mening Varför danades jag till att bli trolös å skör?Retoxinerad slår ja mig fram, så resignerad och spröd, men ändå inte död...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0