långtråkigt.se

sitter på mammas jobb nu, KLOCKAN ÅTTA, på en LOVDAG!

wellwell, vad gör man nt för ens vänner haha ;). nej men,..
jag har sjuukt ångest,och jag e sjukt nervös. det känns som om allting hänger på mig nu, känns som om alla kommer skjuutaaa mig om de inte funkar. och tiden ska vi nt snakka om -.- , den har nog aldrig gååt långsammare än idag :P!, jag kan verkligen hööra hur klockan bara sniglar sig fram! uuh, not fun.

jag får väl hitta något att göra nu i 40 minuter, and gett my minds off it. ni lär nog får höra sen hur de slutat ;)
HOOOJ!



Kommentarer
Postat av: amanda

AJFPWEJDKÅWENFOWPDMKQÅEPFKWOEPDMQPWDLPEWOFWE

DU KLARADE DET :D:D:D:D::D:D

2009-10-26 @ 09:07:10
URL: http://nichtohnedich.blogg.se/
Postat av: fialisakung

asicgaskbakcvadkjlbvakjcva, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :D:D:D

2009-10-26 @ 10:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0