sometimes goodbye is a second chance

fuck you, fuck you, fuck you

ja förstår inte vad som har hänt med dig, jag vet inte ens var du har tagit vägen. efter allt vi gått igenom tillsammans, efter allt jag sagt till dig, och allt jag berättat för dig som ingen annan vet, jag trodde det var vänskap. så mycket som jag stöttat dig när de fuckade sig för dig. men hur du nu bara kan slänga iväg detta bete dig som du gör just nu, är helt obegripligt för mig, ja förstår nt vem du har blivit, och jag vet inte ens om jag vill känna den du blivit nu. fuck vad du e värd noll i mina ögon just nu. hade du gått förbi mig hade jag nt ens höjt mitt huvud för att säga hej till dig, inte ens mött din blick,jag hade gått rakt förbi dig som om du vore en sten på gatan. så lite betyder du för mig just nu...


/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0