lucifers magic makes you numb.

I'm confused, riktigt confused. men mer om det kan ja berätta sen, för just nu sitter jag i holsljunga ibland massa peeeps. Och här kommer ja vara tills den 10onde. Regnar ffs hela tiden, men just nu är det faktist fint väder,*weiihuu*.  Har inte hänt så mycket mer än att ja har klippt av mig mitt hår, när de e platt nuddar det preecis axlarna nu och det är jätte uppklippt, och när de e lockigt ... har ja affro -.-' . men se de ifrån den ljusa sidan, mitt hår e inte så slitet mer och förhoppninsvis växer det nu! och det var finatina som klippte mig faktist!, och för att aldrig ha klippt någon förr, förutom topparna på några få gånger på sin syster, blev de riktigt bra! tacka gud för löshår anyways!. Men om ja ska va ärligt e det faktist skönt att ha kort hår, ja har inte haft så kort hår på 6 år! wooosh!

 ich vermisse dich


/  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0