pain is weakness leaving the body

skola snart, och ja förstår inte hur ja kommer palla,  allting är upp och ner, . och min kära michelle kommer inte tillbaka till mig. skolan har inte ens börjat och jag har redan panikångest över allting. Jag vill inte ens bli frisör längre, ja har kommit på helt andra tankar, det är inte någonting för mig alls, de matchar inte min personlighet någonstans, ska gå några månader och se hur det känns, annars funderar ja på att ta ett år ledigt och ta studenten ett år senare, eller byta inriktning helt, för detta är inte värt någonting.


Kommentarer
Postat av: eem'

fan vad jobbig känsla :( hoppas det lir bättre <3

2010-08-23 @ 14:30:49
URL: http://qazm.blogg.se/
Postat av: fialisalotta

njeh de blev nt mkt bättre, fick reda på att linjen e utöökad med två år idag T_T <3!

2010-08-24 @ 21:56:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0