Hello Daddy, Hello Mum, I'm your ch-ch-ch-ch-cheeeerry boomb!

jag skiter faktist i den här 30-dagars grejjen nu haha! jag har kanske 1 eller 2 punkter kvar, men det får vara xD

Dem säger att det har varit julafton
jag har fått väldigt bra saker, jag är ganska så mycket nöjd!
t.ex. The Runaways (grym film om joan jett och cherrie currie)
I am Ozzy (bok)
Okej Skivan, 3 skivor med bara 80-tals musik :D
band-hero spel
2 set nya öronhänge (dvs ca 30st)
och maaaaaaassaaaaaa meer :D men detta var de bästa mahah!

låtar ifrån filmen (;
Orginal (The Runaways)
The Runaways – Cherry Bomb
The Runaways – California Paradise

Cover för filmen (Dakota Fanning)
Dakota Fanning – Cherry Bomb - Soundtrack Version
Dakota Fanning – California Paradise - Soundtrack Version




och över till något helt annat :D
hmm, jag borde nog inte yttra mig så mycket om detta här haha :D
men ja måste bara säga att jag e sjukt chockad.. och jag vet faktist inte riktigt hur jag ska reagera elleer.. göra.. eller säga haha!.
det är kul på ett sätt, men samtidigt... my mind goes like "hmmmmmm??"
nåja, vi får se vad som händer och sker, så får ni kanske veta mer ;)


och sry för jag sugit på att uppdatera de senaste dagarna! ;)

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0