Part Seventeen - Mitt favoritminne

hmm, tuff fråga
Men jag antar att jag har två favoritminnen faktist. Det går inte att placera ett över de andra.



Mitt första favorit minne är ifrån sommaren 2008.
När jag såg CrashDïet live i Svedala (av alla ställen).
Kan lova att jag ALDRIG kommer att glömma det!



Mitt andra minne är ifrån våren 2010
Det var när jag såg Tokio Hotel live i Göteborg
Eftersom jag har lyssnat på Tokio Hotel i över 7 år (ja börjar nästan tappa räkning)
så var mitt mål att se dem live iallafall en gång i mitt liv
Jag kan erkänna att ja inte lyssnar på dem aaaalls lika mycket mer, men det var endå väldigt speciellt eftersom ja lyssnade på dem så mycket förr, och deras musik är väldigt nostalgisk för mig.




/ Homos are gay ©


Kommentarer
Postat av: Cissi

Haft en bra helg hittills? =)

2010-12-04 @ 23:53:23
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0