Part twentytvå - det här upprör mig

äntligen är jag ikapp!

något som upprör mig.
Okeej, två saker som upprör mig väldigt mycket, nej okej vi tar 3!

Ett
Invandring och Politik ihop.
jag vill inte ens förklarar varför nu för då slår jag isönder tangentbordet
ni som känner mig vet varför.

Två
Svek och Lögner (särskilt dåliga lögnare)
Att svika, eller dra världens dåligaste lögn och inte tro jag fattar att dem ljuger är något av det värsta jag vet
Det är något av det äckligaste jag vet med. Jag brukar inte kommentera det, men ni ska veta, jag vet vem som gör de och vem som inte gör det, hat byggs inifrån.

Tre
När folk inte kan ta mig för den jag är, acceptera mina val, mina åsikter och min stil.
det värsta jag vet är när folk konstant ska klaga på vad jag tycker.
INSE, jag tycker inte om samma sak som er, jag är ifrån en helt annan planet än vad ni är.
Folk kan inte ändra mig och kommer aldrig att kunna. jag sväljer så mycket folk gör varje dag som kunde fått mig att flippa.  Och något som stör mig sjukt med är när folk konstant ska kommentera vad jag gör, eller vara på mig för saker jag gör.
Så peeps, leave me alone, jag är väldigt självständig;)

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0