tokio hotel

jag är bara tvungen att lägga in denna haahah!
jag tycker den är ganska festlig xD


för er som inte förstår tyska har jag översatt lite snabbt vad de säger ;) :
Reporter:
 Vi har aldrig sett Tokio Hotel såhär förut, på deras 3 dagars resa till Tokio visar pojkarna sig själva från en helt annan sida. Vid ankomsten hade han (bill) en överraskande lik stil (som hans bror tom), bill visade sin nya look senare. Med en ny frisyr, ”någonting” och tuperat hår (typ ;s). Och inte bara det, tonen mellan brödarna är annorlunda. Båda svär så mycket dem kan medans de skriver autografer.

Tom: Sluta tramsa innan jag slår till dig! Bill, jag har inte signerat dem, du har ändrat på dem!
Bill: Tom, du har lagt dem här framför mig. Är du dum eller?
Tom: Du har en skruv lös hörru!
Bill: Du har ju lagt dem här framför mig!
Tom: Det gjorde jag inte alls, de var inte till dig!
Tom: Bara titta här...
Bill: Tom, jag har inte gjort det! Är jag knäpp? "berätta det för mig"? Du la dem där framför mig!
Tom: Här ja men varför har du inte signerat dem då? när jag lagt dem till dig? Du har missat här.
Bill: Åh, jag?
Tom: alltså..

Reporter: och när dem nu är i full gång, avslöjar de några gammla hemligehter.

Bill och Tom: Det var 2005, eller möjligen 2006.
Georg: Ja det var 2006, helt klart.
Tom: Och då, kära Georg var kär i Kelly Clarkson, bara erkänn! Jag erkänner att jag en gång upptäckte att Angelina Jolie var söt!
Georg (till Bill): Jag undrar varför du ens lägger dig i? Du ville knulla Britney Spears!
Bill: Och? Bättre än Gülcan, Georg!

*skratt* 

Tom: Gülcan.... Nä, Collien! Eller när vi pissade i Georgs flaska och han drack ur den senare?
Oj, han vet det inte va?
Bill: oopss!

Reporter: Men efetråt har pojkarna lugnat sig igen, och äter lunch i fred.


Bill: Skål för Tokio Hotel i Tokio Hotellet.




jaaa på ett ungefär sådär va!, min tyska håller på att försvinna för mig, den har varit bättre.. en gång i tiden xD

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0