system addict

känns som om jag inte skrivit på ett tag nu, neej jag är inte dööd!.u knoow, de e sååå mycket att göra, ni vet, busy woman!.. elr.. nej.. kanske inte de nej..

dock har jag fakktist inte varit hemma så mycket, har rännt massa i skurup hela veckan, i fredags var jag i stan och handlade massa, i lördags var jag på marknaden, och idag har jag suttit nere på marknade och sålt sooommaarrocksbiljetter! (ni som läser, hoppas verkligen ni köpt en biljett nu och gör oss glada på smurf!), efter ja suttit där åkte jag och kolla eclipse på bio!, den e så jääävla braaaaaa :o. jag skrämmer mig själv,.. när blev jag ett twilight fan? ja vägrade totalt titta på den jävla filmen när dem kom ut O_O. OCH jag har fått en pool, så nu blire poolparty när ja fyller år! JAMEN!. mycket mer har inte hänt, leider! mo ha ha h.

  




         /     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0