just because I rock, doesn't mean I am made of stone.

Se där, se där. nu är det bara 4 dagar kvar tills det är sommarlov. Det har gått sjukligt snabbt, tyckte precis vi började tvåan. tyckte precis jag åkte ifrån holsljunga och lämnade allt där. helt sjukt att det bara är 1,5 månad kvar tills jag ska dit igen, dock kommer inget vara sig likt där iår. Ibland önskar jag att man inte växte upp, utan bara kunde stanna upp ett tag, så allt var som förr igen. ja skulle göra allt för att få uppleva sommarn' 2009 igen. Jag hatar omställningar, det är något av det värsta som finns. Sommarn' 2007 skulle jag med göra allt för att få uppleva igen, tänk vad små saker kan göra i ens liv. Om ja inte lagt mig i världens bråk (som jag e bra på) och försvarat min kusin, hade ja aldrig träffat de bästa vännerna man kan ha, undrar hur livet hade varit om ja inte gjort det?.  Men det är väl bra och hålla tummarna för att denna sommarn' kommer bli bra, det är trots allt mitt sista sommarlov ever, man tycker ju man förtjänar ett bra sista lov?.  men what to do, what to do..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0