lips like morphi

1987 de va dan' då hon döptes till emma, hon kom till denna jorden och alla var glada där hemma, mamma titta på henne och sa du är min stolthet. Jag ska alltid finnas här för dig bara så du vet. Men emma växte hon hade precis börjat lära sig att stå hon var trött på att krypa så hon började att gå. Hon fyllde några år, lagom för att börja på dagis, hon var större än andra och vart kalla för tjockis. de tog henne hårt och hon ville inte slänga tanken för framtiden. Hon var mobbad, och även hatad av de flesta, hon fick en tanke, hon kunde utnyttja rakbladen. och låta hennes liv sluta som godnatt sagor. men emma passade på är hon var ensam hemma, medans hon letade såg hon någonting blankt blänka. det var rakbladen som hon länge velat ha. hon tar sitt kliv med samma tankar exakt varje dag, hon ville slippa sorgen som hon burit på i flera år. hon skar sig sakta för att lämna dessa djupa spår. och mamman kom hem efter att hon varit på jobb, när hon letar efter emma, ser henne ligga på golvet, mamma skriver och ryser, hon har förlorat sin dotter.Jag älskar dig mamma, det är de enda hon läser på ett papper. Hon var mobbad, och även hatad av de flesta, hon fick en tanke, hon kunde utnyttja rakbladen. och låta hennes liv sluta som godnatt sagor. Hon var mobbad, och även hatad av de flesta, hon fick en tanke, hon kunde utnyttja rakbladen. och låta hennes liv sluta som godnatt sagor.

Jaa, de e en låååååt, jag tycker bara den e väldigt fin men rätt hemsk samtidigt. så tro nu inget små mutanter. Jag hittade den på min fina stationära dator jag har just nu.!

Har varit med miina fina flickor på studiefrämjandet hela helgen. Det var rätt lyckat tyckte jag förutom att en modell inte dök upp. Men den tiden hittade vi annat sätt att utnyttja på. 4 flickor instängd i ett rum med systemkamera och fotoutrustning till. aj aj det slutar inte bra. men fina bilder blev det! jag ska bara fixa dem och lite så, sen kommer dem också upp hääär! hookuuspoookussss!

  / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0