sluta se ut som en crackwhore.

ja har kommit på att skriva här e rätt.. bra sätt att avreagera sig på,  fastän det kanske inte så kul för andra att läsa om mina tankar som ja knappt förstår själv. finns så mycket men ändå så lite att säga just nu. det bara snurrar just nu, det ska bli jävligt skönt med sommarlov på fredag, skolan tär mig inombord just nu, eller det är kanske inte direkt själva skolarbetet som gör det, finns annan runt omkring som drar ner en också, att inte känns sig välkommen är en av de värsta känslorna man kan få. Men whatever, men kan inte komma överrens med alla.
Skolan är kanske det minsta problemet, ja har bara par saker ja vill säga till en viss person;
du har förstört mej så extemt mycket, du har verkligen "slitet" isönder mig, du har sabbat hela mitt psyke, ja kan nt förklara så mycket jag hatar dig, hata är ett starkt ord och inget ja använder för seriöst för ofta, men du förtjänar det verkligen. allting du sagt och allting du gjort mot mej. det kommer ta lång tid inna ja kommer våga prata med folk som vanligt igen nu, och det värsta e att du känner ingen skuld utan tycker du har gjort rätt och att du e kung. För mig existerar du verkligen inte mer, du är borta i mina ögon. synd alla inte kunde tyckt så om dig. fy fän för dig.



       /


Kommentarer
Postat av: GabrielJ

Crackwhores are SEkSI

2010-06-16 @ 22:40:02
Postat av: fialisakung

neeei crackwhores e skitiga ;(

2010-06-16 @ 23:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0