i'm feeeling blueee

tjingeling, jag har blivit mega dålig på att uppdatera, hejja mig.. n_n

men det är loov, och jag sover bort dagarna totaaalt.
men idag känner jag att jag fått gjort en del ändå, blev klar med syrrans musik arbete, jag e liidee stolt över det haha! jag hann också klistra ihop en header till katrine
http://www.ppedersen.blogg.se
måste också påpeka att det bara är en månad kvar tills jag fyller år nu!
och då passar vi på att säga GRATTIS ADLER!<3

Imorgon kommer jag säkert glömma skriva något, så då kan vi lika gärna ta vad som händer imorgon, imorgon blir syrran rödhårig. eller väldigt väldigt mörk röd.
vi får se vad som händer.. vi kanske råkar stänka färg i mitt hår med.. who knoows :o
och på torsdag far jag antagligen till skurup till kusinvitamin, som ska bli brunhåårig! :D
det kommer bilder när de e fixat! :D

/Homos are gay ©




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0