like a phantomrider

Jag förstår mig inte riktigt på dig, vad är det som försigår i ditt lilla huvud egentligen? Vad är det som gör att det är såå svårt att säga sanningen?
Du skadar bara fler av att ljuga, för det är väl det du gör? eller hur?
Vi har kännt varandra så länge nu så att vi ska kunna säga saker rakt till varandra. Du vet om att jag sagt att jag alltid kommer att finnas där för dig, och du har lärt dig så bra hur du ska dra nytta av det.
Så fort du får en motgång och du blir ovänn med dina nya vänner så passar det, och du skriver saker till mig, och jag är så jävla dum så att jag tror på det? Sist sa jag sanningen åt dig, att när du sen får kontakt med dem igen så blir jag osynlig igen? Du lovade att det inte skulle bli så. Men antagligen var det tomma ord, något du verkar jävligt bra på nuföritden.
jag trodde faktist du menade denna gången vad du sa. Men antagligen inte, nu är allting bra igen med dina gammla vänner och nu är jag bara en dammtuss under din säng. Jag hoppas verkligen du förstår vem du är och tar åt dig av detta. För du borde höra det! Du kan inte behandla vem som helst såhär. Jag e bara snäll.. jag e för snäll som fortfarande förlåter dig varje gång..

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0