Part Eight - Ett ögonblick

Ett ögonblick.
Ett av mina största ögonblick var när jag såg en av mina närmsta vänner första gången.
Det var Sommaren 2009 i Örebro (av alla ställen)

Jag har pratat med människan i många år, tyvärr pratar vi inte lika mycket nu and i miss it.
En väldigt fin person, en man kan prata om allt med och det känns som om vi gått igenom mycket tillsamans.
jag kommer ihåg dem första gångerna vi pratade och även våra senaste samtal.
Du känns som helt annan människa, och det glädjer mig på ett sätt, jag kan knappt förstå så öppen du blivit.
Och jag kommer ALDRIG glömma första gången vi träffades! :D
vi umgicks i timmar men vi sa kanske max 4 ord till varandra!


Tom Andersson <3

När livet kändes som mörkast, då ingen tycktes förstå,
när jag ej ville leva mer, bara lämna allting och gå.
Då fanns du där för mig, sträckte ut en hjälpande hand,
tröstade mig när jag grät, lät mig gråta ut i din famn.
Jag tror ej att du förstår, hur mycket du betytt för mig,
jag skulle ej leva idag, om det inte vore för dig.




/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0