Part Six: Min dag

Min dag, haa haa. För alla första gången i mitt liv så försov jag mig idag.
Så jag upp, på med några kläder och iväg mot bussen!
Kom till skolan, hade svenska (där vi bara snackade religion).
Gick ner till skäpen för att vi skulle träffa vår handledare, som är totalt ... borta :s
hon glömde att hon skulle träffa oss, så efter 20 minuter stack vi.
Jag, Maritza och Katrine gick till BK (neeeeej de va faktist längesedan nu!).
Satt där en stund, sen begav vi oss ut i skitvädert men tajmade vår buss så klockrent så vi hoppade på den och åkte till Frisörgross och handlade, för min del en massa grejer! Sedan gick vi till bussen, som är en liten bit och när ja kom fram till bussen va ja totalt ner regnad! Anyways, tog bussen hem, blev tjurig över att min nagel sprack! och nu sitter jag här och nördar.
and that was the great adventure of fialisakungens day!

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0