Part three: Mina Föräldrar

Dadddyy-O!
Min far heter Jonas aka. Bamse aka. fd. Bomben. Han är en gammal man .. på hela 41 år (om du läser; kiiidddiiing daaaddyyyy, du e hur ung som helst! :D).
Han är handbollsnörd ut i fingerspetsarna och tränar just nu HK Malmö.
 
Mommeey-O!
Min mor heter Cecilia aka Cilla. Hon är inte en fullt så gammal man?.. Hon är hela 39 år!
Och mamma gör det hon är bäst på, städa och tvätta efter mig (a)


Vet inte riktigt vad jag ska skriva om dem. Dem säger att jag är min pappa, fast med hår (!!!)
Min pappa och jag är för lika. Vi har exakt samma humör, samma blick när det gäller folk vi inte gillar, samma.. attityd (?). erhm, .. samma.. katt?.
och mamma, är min mamma :D underbar! det är min pappa med för den delen!

/Homos are gay ©


Kommentarer
Postat av: Niiisseee kladdar

Wäääää...är du jefla go eller!!! -smiska på naa bara för dää- Gammal man...pööööh vad fään är MIN farsgöbbe, levande fossil =P...7år till så har han gjort sina 45årsarbete!!



Du glömde ju att din mor månne är duktig på att laga mat S

2010-11-21 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0