don't you leave me to die

Jag e så besviken. Så sjukt besviken så ja inte vet vad jag ska säga. det var DITT val denna gången. du BAD om en andra chans. som egentligen var den typ 79onde chansen du fick känns det som. jag fattar inte varför ja stället upp för dig eller varför ja fortsätter vara snäll mot dig ibland. FATTAR  inte du att det sårar mig när du håller på som du gör. men du är för blind för att se det, dina nya "kompisar" har förstört dig totalt. Ja vill inte ha med dig och göra mer, du kan hellre försvinna ur mitt liv än att bete dig som du gör. du ljög mig rakt upp i huvudet ikväll. INTE OKEEJ!....
och det gäller vissa andra också, och dem vet vem dem är. jag vill inte ha med er och göra med.
och NI SKA HÖRA DET! ni förjtänar att höra det!



/ Homos are gay ©


                      
det är inte musik, det är konst, reen koonst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0