Du bist heut mein Rendezvous

wooosh, vilken dag. Jag pallar inte med dagar som denna. Dagar då man får reda på att en av sina bästa kompisar gått bakom ryggen och ljugit för en hur länge som helst. Som gör att man blir ovänner med andra och missförstånd mellan andra. Jag orkar bara inte sånt, jag kan ärligt säga att jag inte vet vad jag gjort för att förtjäna det. Jag förstår inte heller hur man kan vara så blind så man inte tror att sanningen kommer att komma fram tillslut. Jag hade aldrig kunnat stå och se på när min kompis blivit förnedrad av någon annan, aldrig. Men men gjort är gjort och kan inte göras ogjort.

Nog om det, jag har skrivit klart min svensk uppsats. Den verkar göra succé! Jag gillar den! dock är den nog inte så grammatiskt rätt, men innehåller är helt okej! jag älskar skolan! woosssh

            / Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0