i love the ones who love to hate, because they are just like me.

looov looov loooov, det är höööstlooov! därför börjar vi första lov-dagen med körkorts teori, whoop whoop!

nej, jag ska hjälpa min syster med ett musik arbete hela veckan. Det ska bli min egna lilla revansch sen ja gjorde det i nian moahah! eftersom jag bara lyckades få ett VG ska min syster faan få ett MVG. Dock kom jag "tvåa" på hur man gjort sin "utstyrsel" till arbetet. För jag inte slickade röv och satte godis i mitt arbete :o! så bara för det ska ja sätta god på min systers arbete och lämna en schysst liten lapp till "vår" lärare och fråga om det var detta som saknades för mitt MVG. Min musik-lärare är nog den skönaste snubben man kan ha haha. Jag saknar musik och bild lektioner med vår kära nisse. Till våren ska min syrra ha samma bild-arbete som jag hade i nian med. Där lyckades jag dock uppnå mitt MVG haha! Såå jag får la försöka ge detsamma till min syster. hahah twisted att ja gör hennes arbete. Men om vi säger såhär... mitt syster är ett läshuvud.... jag är.. språknörd och lite mer duktig på ... andra.. saker, hahah!

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0