Marcus Jannes

Jag är helt mållös, jag vet inte vad jag ska säga. Hur fan kan man göra en sån här sak?

Igår tog Marcus Jannes 21 år sitt liv, live ute på internet i en webb på flashbacks forum.
Han hade aspberger och hade före ungefär ett halvår sedan en depression.
 
Hur kan man göra så? Helt ärligt, vaarför lägger man ut det live? Hundra tals med folk såg hans död, i början trodde dem det var ett skämt och trigga han till att fortsätta. Till slut var de någon som fattade att de va seriöst och kollade upp hans IP-adress och ringde larmcentralen. Överallt i landet började de komma in samtal om han.

 Hans syster fick reda på de och rusade till hans lägenhet, men fick inte upp dörren utan fick lungt vänta tills polisen kom. Hur hemskt är inte det att stå utanför sin brors lägenhet och veta att han håller på att ta livet av sig och inte kunna göra något? Det e helt sjukt...

Hans sista ord ute på nätet var "alright, let's do this"

Brevet till familjen lät:
"Älskar hela min familj mer än allt annat, men ärligt talat så kan man inte leva för någon annans skull"

http://www.expressen.se/nyheter/1.2171017/marcus-familj-han-var-sa-kanslosam

nåväl, alla tankar till hans familj och vänner.

/Homos are gay ©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0