sleeping my day away

sitter hemma och är sjuk. de e skit kul! heh -.-'
därför sitter jag och gör totalt meningslösa saker. de enda vettiga ja gjort e nog att skicka ut personal meddelande. high five to me!
plus att ja måste påpeka att ja blev lite trött på min skola idag när ja hörde vad folk där håller på med. inte för ja vet hela den sanna historien nu men av vad ja fick reda på så borde vissa lärare få kicken dirr. vilken skola trycker ner sina elever egentligen? Vilken lärare går och snackar skit om sina elever till andra lärare? OCH vad e de för lärare som går på oskyldiga (ja vetteefaan om vi e oskyldiga, men de låter bra) sen och ska gnälla på dem? ja blir så trött haha! jaja, dem lär väl märka förr eller senare att vi e nog den sista klassen dem ska mopsa sig mot. haha!


S makes people laugh
O - has one of the best personalities ever
P - popular with all types of people
H - stick to one
I - is really sweet & romantic
A - crazy

S - makes people laugh
A - crazy
N - is a very good kisser too!
D - a very good girlfriend or boyfriend anyone ever had
S - makes people laugh
T - a smile to die for
R - funny
Ö- crazy
M - Makes dating fun

jaaappjaaapp, där hör ni!


och ja ska fakktist se om ja kan ta och göra om min blogg lite snart, ja ska göra en header, ja ska bara blir färdig till de, och jag SKA byta teckensnitt, ja får hjärnkramp varje gång ja försöker läsa texten själv -.-' 
men som sagt.... ja ska bara bli färdig till de -.-

           / Homos are gay
©

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0