wouldn't it be nice to live togehter

har precis rensat min garderob lite.. mest ibland alla mina skor. Kom fram till att ja har jävligt mycket skor.. JAA, tro det eller ej, jag som aaaalltiid går i mina sletna skitiga gympadojjor har andra skooor!
och dem passar faakktist, även om vissa är rätt gammla.
det enda problemet är väl typ..
... att ja liknar en allmänt förvirrad kille i högklackat för första gången när ja ska försöka gå i dem.
.. plus att ja blir nästan 2 meter hög när ja har dem på mej, men de e skitsamma.. ja får långa ben... för de kan ja inte påstå att ja har i vanliga fall -.-'
anyways, ja tror nästan ja ska ta foto på dem så ni får se vad ja har längst in i garderoben ha haa ha.
-.-'


/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0