rip out the wings of a butterfly

hade noll att göra idag, och ingen sol, så ja hängde med mamma och handlade nere i byn, vilket ja e vääldans glad över att ja gjorde ;o. värsta reunion nere på ica haha. träffade bla. Robin som jag typ inte träffat på 1,5 år! sen träffade ja emelie precis utanför med!. wihuuu i say.

Och imorgon kommer mina drei söta kusiner, och vi ska säker nörda baandheeeroo helaa dagen låång :D!. jag brukar spela trummor med Oliver (han e 2 år). Han och jag är ett bra team på trummorna! Annars händer det inte mycket för tillfället, men de e looov, chill chill!

vill också påpeka att ja fick ett sms innan idag som totaalt gjorde min dag! :D


           / 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0