sigillum diaboli

now, where to start. Jag har varit med amanda och emelie mesta delen av dagen. så jävla kul och vara med dem igen, back to old. nåväl, vi snackade väl om exakt allting som går att snacka om, nya saker, gammla saker. och de va nådigt skönt att snacka av sig. ja har så mycket och säga så jag vet inte vart jag ska ta vägen. ja vill bara få va mig själv, och kunna göra de fia style utan att alla andra ska protestera. ja förstår egentligen inte vad folk har illa för min stil. ja kan nt förstå de.. jag respekterar andras stilar, respektera hur jag e?. ja kan inte vara som alla andra vill, ja vill inte gå och må dåligt för ja måste vara någon jag inte är. ja har aldrig behövt vara någon annan förr. och ja vill inte börja med det nu.

i just dont get it sometimes.
nåväl bara för de får ni en video med en grupp som alltid gör en glad.

/  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0