wind of change

jag har inte uppdaterat på länge nu, eller svarat på kommentarer, beror på 2 helt olika saker.
1. ja har alldeles för mkt att göra..
2. när ja väl sitter vid datorn är det vid min egen, och den har ballat ut så de tar hundra år att svara på kommentarerna. =/.

Jag känner mig som en riktigt nörd. Jag kommer balla ur snart.
Mitt psyke kommer brytas ner när som haha!
1. ja har skolan, arbeten prov.. allt som kan suga min högra balle
2. har många kunder just nu som ja fixar hår på (vilket ja inte klagar över, ja tkr de e skit kul! så ta nt de på fel sätt)
3. jobb på smurf, personalansvarig och styrelsen. Och just nu är ja så jääääävla nervös över att sitta i styrelsen, mest för att jag är riktigt rädd för att göra fel. jag tycker de e kul, men ja blir så jävla nervös.. ja måste sluta med det..

alltså, det låter kanske som piss i mississippi men, alltså ja knäcker mig själv så jävla lätt.
Ja kan inte göra en sak "halvdant" med det på mitt samvete. Ja måste göra mitt bääästa!
och de gör att ja sätter extremt press på mig själv, ja psykar mig själv tillslut, tyvärr. Plus att ja tar allting så mycket allvarligare än vad det är, och vad folk säger.
Ja bara väntar på en dag där ja trillar ihop i hjärtinfarkt eller något.. okej nej det var överdrivet.
Men ja känner redan av stressen och trycket, tyvärr.
ja måste nog börja lugna mig själv innan det blir allvarligt...

Men efter påsklovet så känns det som det har lugnat sig lite i skolan iallafall, hoppas det blir ljusare tider, om ni förstår vad jag menar. ja vill vara superwoman. Ja vill kunna göra allting. dagarna är för korta... ja behöver mer tid..



det är tur ja har bra kompisar som lyser upp min dag! och musiken, vad skulle ja gjort utan musiken. Ja hade varit död nu. finns inget som kan lugna en så som musik. helt sinnes.

och ja måste påpeka att det är mindre än 2 veckor kvar tills det smäller, gosh vad jag längtar <3


Kommentarer
Postat av: marina

sv: jag tyckte att den var ganska god faktiskt :)

2011-04-03 @ 18:09:31
URL: http://marinapalme.blogg.se/
Postat av: Niiisseee kladdar!

WHATTTAAA...harru ändrat om det som jag bruuuukar utrycka ;O...iofs brukar jag annars säga "pisse mississippi"!!



Jaa men vadååå...dää kallas stolthet ju, särskilt när det gäller den yrkersstoltheten så är pressen extremt på en själv. Både för -och nackdelar men dää är iofs med allt annat också, konsten är ju att kunna bita ihop och kunna se att fördelar ändå väger mest!

Mjaaa jag måste va helt jävla dum nu men vad fääään händer om 2 veckooor =O...har nog ikke hängt med i alla svängarna nu!



ajjaaa allt löser sig och kan ju alltiii trösta dig mää att SISTA ÅRET ÄR DEN TUFFASTE... oftast är man ikke van att slita sig så mye innan men välkommen till verkligheten iaf -fniss- Dää kommer flera sådanna tillfälligheter, särskilt när man blir ansvarig inom ett område i sin kommande arbetsplats.



Fakkaaa spankaaa po naaa ^^...kissing to you!

2011-04-03 @ 18:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0