hello my hate

Då vart det söndag, och måndag imorgon.
Tillbaka till verkligheten efter en vecka lov nu, det e fan aaldrig kul! Har så jävla mycket läxor, arbeten och prov nu så det är löjligt..
Men, 3,5 månad kvar, tänk, sen e det ta mig fan student, tror inte jag har fattat det än!

OOCH så måste jag lyckligt säga att jag har fått hem mina trummor och monterat upp dem!
Grannens Fiende Nr.1
Har dämpat trummorna med otroligt söta katt kuddar haha!
Ska lägga upp en bild på skönheterna sen till er när jag sitter vid min egen dator!

Nu borde ja gå och duscha, ja har dratt på det i .. 4 timmar.
Sen ska jag nog gå upp och slå lite på mina trummor, dem har varit ensamma hela dagen!

Over and out!

/ Homos are gay ©


Kommentarer
Postat av: MALVAMPYR

fin blogg!

2011-02-27 @ 20:01:15
URL: http://malvampyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0