just like an enemy that wants to see me bleed.

eftersom jag har noll att skriva tänker jag länka massa musik.
satt och kollade igenom massa "gammal" musik som ja lyssnade på 24/7 när jag gick i 8:an/9:an.
Och hittade escape the fate!
Jag menar VAFFAN, jag hade heeeelt glömt bort dem. Jag älskar ju för fan det bandet!
Jag är nykär! Dem är det enda som spelas i vårt hus just nu.
whoooopwhop!

Escape The Fate – Something
Escape The Fate – 10 Miles Wide
Escape The Fate – This War Is Ours
Escape The Fate – Not Good Enough For Truth In Cliche'
Escape The Fate – The Flood
Escape The Fate – Situations
Escape The Fate – Liars And Monsters
Escape The Fate – Gorgeous Nightmare
Escape The Fate – Zombie Dance
Escape The Fate – Issues
Escape The Fate – Massacre


(finns måmnga fler bra, men lägger upp några)
alltså.. jag vet inte om spotify länkarna funkar, det är helt fuck.
funkar de inte tyckert jag ni ska söka på några av låtarna ändå, för dem är värda att lyssna på!


/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0