not good enough for truth in cliche'

jag har verkligen fått bloggtorka
vet faktist inte riktigt vad jag ska skriva just nu, det är alldeles för mycket i skolan för att jag ska tänka på bloggen :o
men nu är det lov i en hel fucking vecka och ja ska bara chilla banan!

på måndag blir det antagligen akut tid till läkaren igen.
eftersom min hand/tumme inte blir bra
tog av bandaget idag och skulle se hur de ser ut.
min tumme är sne och svullen, och ja märkte till min förvåning att jag är "förlamad" i den.
Ja tog i allt vad jag kunde, men den rörde sig inte, det kopplade liksom inte haha.
det var rätt sneaky creepy.
Och min förkylning är tillbaka, det ger sig inte.

Jag känner att jag kommer bli drugaddict.
Jag har ätit mediciner i 5 veckor nu oavbrutet.
Först för alla sjukdomar ja hade, sen mediciner för handen.
och nu ryker ja väl på mer tabletter.
Det är inte lätt när de e svårt.

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0