this war is ours

I HAVE TO TELL YOU!

JAG HAR KÖPT MINA TRUMMOR!
jag orkar inte leta upp bild på dem nu, dem är iallafall skitsnygga.
jag får dem nästa vecka, ska fixa bild när dem är uppmonterade.
Jag är fullkomligt excited!
Det ända lite småsorgliga är att jag inte kan hålla i trumstocken med vänsterhand eftersom min tumme inte fungerar.
Men vem faaan bryr sig, jag ska trumma ändå.
Ska dock dämpa ljudet på dem eftersom mitt rum inte är sådär jätte väl isolerat och vi har nya grannar. Dem behöver ju inte hata oss ifrån vecka 1...


/ Homos are gay ©


Kommentarer
Postat av: marina

sv: Hahah :D du är verligen på glatt humör Sophia :)

Nice ^^

2011-02-20 @ 00:33:34
URL: http://marinapalme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0