trick or treat

jag har suttit som en galning och uppdaterat min status var femte minut på fb, min bilddagbok har nog aldrgi varit så aktiv som denna veckan..... och NUU kom jag på, nej men varför inte skriva allt skit i bloggen istället?
Inte en jävla tanke har jag skänkt på det T_T
inte för jag har mycket och säga nu än att jag legat däckad hela veckan i luftvägsinflammation, hostat ihjäl mig, feber, halsont och rejält förkyld, har haft ont i öronen också, dock inte öroninflammation.
Men nu börjar det väl gå åt rätt håll, föutom att det smakar blod när jag hostar nu, mmm?
Förhoppningsvis e det bra tills på tisdag!
STUDIEDAG PÅ MÅNDAG
Jag känner att jag varit hemma och missat för mycket denna vecka, men vad fan ska man göra när man tappar andan av att gå till skithuset -.-?
Anyways, som sagt hoppas det blir bättre nu över helgen!

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0