this is the new shit

ja, skola hela dagen idag, hade möte med vår projekthandledare efter skolan och det gick väl bra tycker jag. Sen när jag kom hem har det bara blivit pluuggaa!
Har kommit på så mycket under dagen jag tänkt att jag ska ta upp här, men vad fan? det bara försvinner när jag väl ska sätta mig och skriva :o..

Oh jo, vi hade redovisning i skolan idag, vi skulle välja varsin författare. Jag har valde Karin Boye.
Vi skulle välja varsin dikt dem skulle skrivit, och den jag valde tänker jag skriva, för jag tyckte den var såå bra!

;Dåraktig är du i sanning, om du av två slingrande vägar
väljer den längsta och den, som icke förer dig fram,
dåraktig är du också, om du väljer av vägar i livet
någon, som icke är rak, icke är sanning och rätt;

ta och tänk på den ni! (;


nu är det dock big brother time, vet att jag gillade när det gick förr, men jag trodde fan inte jag skulle bli så beroende av det som jag blivit denna gången haha!
folket är rätt så sköna där, min favorit är klart VANNESSA, hon är min nya idol!
Martin, Simon & Gurkan ligger med högt i kurs! dock sjönk gurkan lite när han började trasha vanessa lite... tyvärr 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0