waiting outside the lines

bestämmde mig för att fixa mina naglar lite eftersom ja har otroligt tråkigt.
eftersom mina ögon är lite svullna och ja inte ser så bra så blev mina streck inte sådär jäääättee raka haha!
men iallafall, dem är bättre jämfört med hur dem såg ut innan.
Kan fota dem sen när ja kommer upp till min egna lilla dator.

kollade runt lite på internet på nagelkit osv. och hitta en bild på en tjej som försökt bygga sina naglar hemma.



såå jävla nasty, om man lyckas förstöra sina naglar sådär genom att bygga dem själv kan man inte vara .. sådär jätte .. smart..
... tacka gud för att mina naglar inte ser ut sådär när ja ska ha av dem jag byggt på mig själv haha!


Kommentarer
Postat av: Becca

sv: haha jasså?? va gör du här i trakterna då`?`:D

2011-03-10 @ 15:24:01
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0