Heeellooo wooorld, i'm yooou wild girl!

Hello world. Jag glömmer ju helt bort min egna blogg nästan!
Just nu lägger jag min kropp och själ på min och Annas Jedward fansite!
det är riktigt kul! vi har fått riktigt bra respons på bara 2 dagar!
Ni som fortfarande inte kollat in den tycker jag ska kolla den! :D

http://www.planetjedwardsweden.blogg.se

vi skriver alla de senaste nyheterna om dem! lägger upp dem senaste twitterna osv!
så gott vi kan! vi går ju dock i skolan också och kan förmodligen inte lägga upp under dem timmarna.. och när vi sover.. men annars på dygnet e vi taggde hela tiden! :D


Ooooch nu är det ju snart student! :D
men.. fast det är så nära känns det så långt ifrån.. det är helt ärligt.. sjukt med läxor.. nu börjar det ju faktist avta. men man är fortfarande så trött psykiskt så minsta lilla uppgift till och man knäcker sig!

Och på fredag är det smurf igen.. sista discot för denna terminen! lite tråkigt faktist.
.. det är så kul!! :(





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0