holy f*uck

haha shit pommes my god!.. typ
snacka om att ha haft bloggtorska här! :D
men som sagt, jag är satans aktiv på min fanblogg!

jag vet inte vad det tagit åt mig haha! xD
1. jag brukar inte bli så här hysteriskt besatt av något band
2. wtf.. ja lyssnar aldrig på pop?...
3. jag var nog den sista jag trodde skulle bli en aktiv bloggare.

haha de e kul å se vad livet bjuder på ibland!
anyways, ja har satt in musik som ni kan lyssna på medans ni läser min ytterst intressanta inlägg, vad tycks :D?

och vet ni?
de e bara fucking 2 veckor kvar tills studenten!
kan ni förståå sååå skönt det är :D?
tyvärr har jag redan lyckats bli sjuk pga all stress i skolan, INTE okej, och lärarna behandlar en som skit och tror inte på en. Men då kanske dem skulle kunna ta över min kropp en dag och se hur jag mår!
Shit vad trött jag blir på lärare, någon annan som håller med mig?
Allvarligt, tycker ni lärare får behandla elever som dem vill?

Eftersom jag egentligen är en iskall person när de kommer till folk jag inte riktigt diggar så har jag släppt alla hämningar när det gäller lärare nu, dem får vad dem förtjänar!
Jag har alltid kunnat klistra på ett leende och vara trevlig, men nu... nu är de två veckor kvar och jag ger fan i vad dem tycker om mig! :D
i love life när ja får göra som ja vill hahah!

och oooooh, omg, jag träffade på *---* idag! shiiieeäät så längesedan!
jag måste fortfarande ha min barnflickiga crush på h****hahah!
blir så lycklig när jag väl träffar h****, iiihp! :D
haha okej, jag är trött nu såå...

...hoppas ni har de bra där ute så ska ja försöka bli mer aktiv här :D!

glöm nt besöka min och annas fansite
http://www.planetjedwardsweden.blogg.se

GODNATT! <3


Kommentarer
Postat av: yasmin

Brukar bli så för mig oxå, ibland så orkar jag bara inte blogga och då brukar jag ta ett uppehåll på ungefär 3-4 veckor. (:

2011-06-01 @ 23:55:17
URL: http://lillafiiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0