menschen suchen menschen

när ska de sluta?

Jag hittade bandet Devilish (Tokio Hotel nu). du totalt hatade dem, du såg en bild på dem, sedan älskade du dem med helt plötsligt.

Jag har alltid varit en hårdrocks tjej, men jag äääälskade bill kaulitz och började lite klä mig och sminka mig som han, 1 vecka senare gjorde du med det, jag slutade med de succesivt ett halv år senare, det gjorde du med.

Jag fick tom som ny favorti i bandet, jag gjorde dreads och började gå i baggy kläder, du var för snål för att göra dreads, men klädde dig likadant som mig

Jag hittade Sleazerocken, och blev Sleazerockare varav Crash diet var ett av mina favorit band, plötsligt var du med det, och du hade en exakt likadan frisyr som mig och lyssnade bara på Crash Diet.

Jag hittade bandet Alter Egon, du tyckte först dem va totalt usla, men när du insåg att basisten i crash diet är Alter Egon älskade du med dem.

Jag hittade Sturm und Drang och lyssnade på dem 24/7, oj, nu var dem ditt favorit band.

Jag hittade Stunt gruppen The Dudesons ifrån finland, jag har aldrig heller varit normal och aldrig varit rädd för att skada mig, och dem är totalt mina idoler, och du tyckte först dem va puckade i huvudet. NUU kretsar allting kring The Dudesons för dig.

Jag tar upp min long and lost contact med Tokio Hotel igen, ... de gjorde du med nu..

och på vaaarje jävla sak jag hittat, har du lyckats få alla att tro att de va du som hittade de, och gjorde de till ditt intresse, de e duu som gnällt över de, så DU fått varenda jävla pryl med dina idoler på. duu försöker lära MIG om dem...

jag lärde mig flytande tyska, du valde med tyska, NUU försöker DUU lära mig tyska för jag inte läser det med.
jag bytte språk till finska och lär mig de succesivt. NU försöker DU med lära sig finska.

JAG   ÄR  TRÖTT   PÅ  DIG  !

       


 /  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0