we are dogs unleashed!

nuu ska ja börja med att klaga!
när ja satt på bussen imorse, kom det en kärring och satte sig brevid mig. jag hade min väska där först, men den bara tog hon bort och satte på golvet. redan där hatade ja henne. iallafall hon kom med sitt arlse och bara tryckte in mig i väggen! Jaja tänkte ja, inte mer med det. så jag satt i min värld och lyssnade på musik. och sen ni vet när bussen svänger och man följer med, då brukar man väl iallafall hålla emot lite så man nt trycker på den personen som sitter brevid?. Neeeeeejdåå, hon laaa sig över mig i varje sväng! Sen när ja skulle gå av bussen, tror ni hon flyttar sig? neeej, jag fick klättra över henne för att få komma ut! SÅÅ JÄVLA RESPEKTLÖST. och äldre säger att dagens ungdomar är respektlösa. suuuuuug miiin obeefintliigaaaaa! ooh!

och nu tänker ja klaga på min datorkunskapslärare!, helt jävla körd i huvudet är hon!. ja kan seriöst mer data än henne, och bättree andedräkt har ja än henne!, fyy faaaan, man håller på å kollapsa när hon kommer nära. iallafall, hon hatar mig för ja nt slickar röv och ja hatar henne för att hon både ser ut och beter sig som en lobotomerad 5 åring på crack!

så bara för de tycker ja att ni kan lyssna på en tuffig låt jag hittade. ja veeet "ooh nej tokio hotel, vi leavar sidan". men asså, den e fakktist tuffig att lyssna på, iallafall när man har hörlurar. för denn låten i gjord i två versioner. en på tyska och en på engelska. Så när du har hörlurar så kommer det tyska ifrån den ena hörluren och engelska ifrån den andra :D. ni kan nog höra de lite om ni lyssnar noga här :D!





/    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0