HAPPY BIRTHDAY TO ME!

som kanske inte alla vet så fyllde jag år i torsdags!
nu är jag äntligen "vuxen" också!
det suger verkligen åsnebakdel att fylla år i december ibland.
anyways i fredags hade jag fest,
taackar alla som verkligen trotsade sjukdomar och snön som kom och gjorde kvällen till en superkväll!
fick massa fina saker med och fiffi höll vårt avtal, nu ska jag bara hålla min del, hejj mig!
(för er som inte vet, fiffi och jag kom överrens om att jag tog körkortet och hon köpte bilen, jag fick 3 stycken i fredags -.- .. !! )
fick andra massa fina saker med

men ska ja va heeelt 100% ärlig fick jag nog de bästa av min familj.
Det var verkligen inte biggie sak, men för mig var det
Jag har sett den säkert 5 gånger redan.
CrashDïet DVD (minne till Dave Lepard)
i loooove it , soooo much!
helt i extas är jag när ja ser den!


 / Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0