heey! waay! i've got a new complain

jag ber så mkt om ursäkt att jag inte uppdaterat sen i typ.. hmm.. måndags?
men ja har verkligen inte.. orkat?
iallafall nu har jag noll att göra och har lite att skriva om ha ha

Men först måste jag ju som alla andra skriva:
YAAAAAAAAAAAAAAAY VAAAAAAAAAAAANN!
men innerstinne tror jag elin vann scretly.
Nej men, båda var värdiga vinnare, dock kände ja lite mer för jay.


 Och det verkar som att nästa år blir sista idol.
Man kanske skulle ta och söka?
haa haaa
(tina, du och jag, nästa år i en frusen idol kö!)
Nej men alltså... musik får nog förbli en hobby för min del va...
Men det hade varit jävligt kul.

också måste jag tillägga att jag klippt mig "lite" mer idag!
PUSS PÅ MITT HÅR ALLTSÅ!

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0