Part 18 - Min favoritfödelsedag

Jag kan nog inte komma på någon favorit födelsedag faktist?
alla mina födelsedagar verkar floppa :s
(min födelsedag är inte lika viktig som alla andras känns det som, men puss på det ändå..)

Men om jag verkligen ska komma på någon, så var det en när ja var lite.
Shit jag kommer inte ihåg hur gammal jag blev?
Antingen gick jag i ettan eller i trean?
Men ja har en känsla av att ja blev 8?
Blir man åtta i 1an eller 3an?
NEJ, just ja! när man går i 3an fyller man 9 va?
Då gick jag i ettan och jag blev, 7 va?


När jag fyllde 7 och 9 är dem födelsedagarna jag kommer ihåg mest.

När jag fyllde sju kommer jag ihåg att jag hade kalas med hela klassen
(i samma lokal som ja hade min 18 års fest faktist)
Och hela klassen kom, jag tror vi var ca 25-30 barn som var mellan 6-7 år.
Jag bara kommer ihåg den för jag vet att jag var så sjukt jävla lycklig.
Så lite som kunde göra en lycklig då?

När jag fyllde 9 kommer jag ihåg att jag hade kalas på McDonalds med mina två bästa kompisar varav en av dem hade jag umgåtts med och bott granne med sen jag var typ 4.
Vi bodde på samma gård och gick i samma klass. Vi umgicks VARJE dag och lekte och hitta på skit.
Vi bjöd också hela klassen då och nästan alla kom.
Det komiska med den var att jag och den ena var födda -92 och den tredje var född -93.
På kalaset firade Andreas sin 8-års dag.
Jag firade min 9-års dag
och Linuz firade sin 10-års dag.
Andreas fyllde år i november, jag i december och linuz i januari.
Fråga mig inte varför jag kommer ihåg det här partyt så klart som jag gör. Men jag antar att jag kunde vara mig själv med dem, inga fjolliga flickor som tvingade mig att leka med barbie och klä dockor...

... life is life

/ Homos are gay © 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0