Part 19 - det här ångrar jag

jag har MÅNGA saker jag ångrar, men jag kan ta några som jag kommer ihåg mest.

1. Jag ångrar att jag valde FransSuell linje Frisör, och valde att splittra mig ifrån mina vänner som är som mig.
2. Att jag slutade träna kempo och tappade kontakten med alla fina vänner där.
3. Att jag lät mig själv tappa kontakten med blondie
4. att jag träffade pontus
5. att jag inte gick på crash dïets konsert ikväll (?)
6. Att jag inte fucking följt vad JAG vill, vad JAG tycker om, istället mesat kvar i det vardagliga livet och väntat på bättre tider.. när jag kunnat åstadkommit så jävla mycket dem åren jag bara skjutit fram allting.

/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0