Part 27 – Min favoritplats

ursäkta mig så mycket att jag inte uppdaterat på ett par dagar.
 livet leker.
Men en va mina favorit platser är Holsljunga, det är inte många som vet vart de ligger. Men det ligger några mil ifrån Ullared. Det är världens mysigaste plats. Det går nog inte att beskriva den, man måste uppleva den.
Miljön är extremt härlig och alla är så himmla trevliga. Jag har varit där nästan varje sommar i 15 år nu!

En annan favoritplats är att krypa upp i hörnet av min säng och sitta framför datorn i myskläder och lyssna på så hög musik så ingenting kan störa dig! :D


OCH så måste jag nämna att jag nog hittat vad jag ska tatuera in nu, jag älskar det men det har varit mååånga delade åsiker om den haha!
anyways, jag vill ha uttrycket;
Rad, Bad, Fucking mad inskrivet någonstans!


/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0