part twentyåtta – Det här saknar jag

hmm, vad saknar jag?
jag saknar rätt mycket faktist.
Sommaren 2006 och 2007 saknar jag något så fruktansvärt!
Sommaren 2006 var den sommaren gården var das alles, helt sinnessjukt så kul vi hade :P
Men det är rätt kul att se nu vilka som fortfarande hänger kvar i "gården" beteendet och vilka som skärpt sig och "vuxit upp och gått vidare". Men den sommarn' var alla av samma skrot och korn och lika korkade hahah!

Sommaren 2007 var den sommaren jag började umgås som mest med mina kusiner, och det var också då som jag lärde känns björn & alexandra, och de andra knasen i skurup.
Den sommaren är rätt oförglömlig. Fast det var väldigt många kassa moments så övervägde dem roliga tycker jag. Jag hade nog gjort mycket för att ha samma kontakt med vissa av de folket idag som ja hade då. men tyvärr så ändrad tiderna, och vissa folk ändras totalt och tror dem är lite bättre än alla andra. sorgligt men sant, på ett sätt vill jag inte längre känna vissa av dem personerna, jag vill hellre ha minnena från hur dem var då, för det är DEM personerna 2007 som jag älskar <3

och sen saknar jag en annan person så sjukligt mycket. Men de behöver vi inte gå in så mycket på.
Kan bara säga att jag hatar mig själv för att sakna den. vissa personer går bara inte att glömma, hur mycket man egentligen hatar dem.


/ Homos are gay ©


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0