i called your boyfriend gay, and he threw his lipstick at me!

teerve!, nu sitter ja här igen :D , denna gången e klockan ifs. 06.30. och jag e super pigg, i reaally need to stop drinking! , cola dåva...! ja ska egentligen inte upp förrens halv tio. ja var duktig och gick och la mig klockan ett, men tror ni ja somnade, neeeje! så ja gav fan i det och vänder tillbaka dygnet igen inför måndag. lättaste sättet att vända tillbaka dygnet e att skita i och sova en natt, för då sover du faan ta mig gott nästa kväll :P.

nåväl jag e inte helt själv, sitter och snackar med Julie nu, .. hon e värre mina vänner, hon ska till skolan om ungefär en timme och har nt sovit ett shiet, haha!, ja ska iallafall inte till skolan idag xD. i wish her all of luck todaaey.

btw. så tycker jag hela HVFR2C borde få vara lediga imorgon. jag menar, vi har huur måbga timmar som helst ledigt att få ta ut. först ifrån de där jävla öppet hus. plus att vi lyssnade på projekt arbeten den dagen, och fick börja 1,5 timme tidigare än vi brukade. På tisdagar går vi bara från 09.40 - 13.20. denna Tisdagen gick vi ifrån 08.30-20.00. de e hur många extra timmar som helst.. fuck asså. men vår mentor har tyvärr inte mycket innanför pannbenet.. men de kan ju inte hon hjälpa. ha ha .. -.-

bah för jag inte har nåt bättre för mej, tänker ja berätta vad ja ska göra idag.
först ska ja upp, take a dusch, föna håret, sen ska ja ringa min fru, som ska träffa min norrlänning till hrm.. han får va bror!, Min fru ska träffa min bror, dem har aldrig träffats förr, så ja får la lugna henne lite, sen får ja väl ha date med min kära plattång, sen med mitt smink. mhah sen e de ju som sagt begravning, efter de, ska ja nog in till stan och spendera lite pengar så man kan cheer up efter begravningen xD, later after, .. har ja nt en aning om vad ja ska göra! ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0