there is a sharp line between love and hate

klockan e 04.42, och jag e super pigg (tror ja ..) xD, ingeen aniing om varför, .. elr, de kanske beror på de 2 liter cola ja drack innan? anywaays, ja måste ändå vända på dygnet, så om jag e uppe hela natten nu och sen imorgon, så somnar ja gott imorgon kväll iallafall. nana, vad har mer hänt, mjo, ja fick äntligen snackat med my dear friend. fick reda på en del saker.. kanske nt för roliga saker, men fick också pratat av mig, vet inte vad ja skulle gjort utan dej faktist ibland :o. dam dididaam, vad händer mer. mjo de e begravning på fredag, that means no school.

och joo! de va ju rock maraton igår, elr. i förgår.. de beror på hur man ser de :s .. i tisdags iallafall xD, de va mighty kul! de va de första ja insåg när ja kom in till stora scenen " höhö, all these people, this will be a lot of fun, mohahahah!". haha, weeell ja hade rätt! :D. för er som nt hänger med, så var där folk som nt brukar vara där, som e väldigt sällsynta ibland alla smurfar, och alla smurfar går nt riktigt ihopa, sen finns de dem som inte riiikktigt är smurfar, men hjälper smurfarna ibland som också va där?, hajjar ni :D?.

hahaha, de känns som om ja sitter och snackar med mig själv, men vad fan ska man göra när klockan nu e 04.50 och alla gått och lagt sig förutom ja... haha och.. haha shiet vad de tagit tid för mej att skriva detta lilla bah .. 1, ..2.. 8 minuter.. 9 minuter nu till och med, hahaha, jaja, so ist das leben xD, ..och nu kom världens sämsta låt på mtv. bah så ni vet.. ja borde sova nu.. för nu hör ja i syne också... eller så e de min syster som snackar i sömne.. läskigt e de iaf. :s. sååå nu ska ja gömma mej under täcket... thaank yooou, and goodniight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0