queen obscene

Nu sitter ja då någonstans i småland, och jag har skiiit kuul! *nooooot*
skit tråkigt just ju, de e svin kallt och de regnar. ja vill till holsljunga, mitt kära jefla holsljunga!

också vill ja fint påpeka att ja har nog aldrig haft så mycket ångest över mitt hår som ja har nu. ja har haft min hårförlägning i 24/7 nu sista tiden så ja har nt hunnit inspektera mitt hår mellan gångerna ja tvättat de. men igår kväll när ja satt och plattade såg ja till min stora förväning att längderna på min vänsrta sida e totalt borta. Helt avslitna.. ja måste sätta i min hårförlägning på riktigt (med ringar, inte nåt klibbigt vax! fi fään). Inte för att få sånt långt fjortis hår. ja vill mest fylla ut mitt hår så att allting bli jämlångt, för just nu e de katastrof. Kan ffs nt visa mej ute utan hårförlängingen, .. gud va ytligt de lät...

men iallafall nu ska ja underhålla mig med ett splajsans nytt The Dudesons in America avsnitt eftersom ja sett alla andra avsnitt som går att se hundra gånger så e de extra kuligt med ett jag aldrig sett. har ni bitches inget bättre för er tycker ja ni kan göra samma sak som jag!

http://www.mtv.com/videos/the-dudesons-ep-6-armed-forces/1643825/playlist.jhtml

    



     /      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0