taste the love, the lucifers magic that makes you numb.

whahahah, vilkeeen jääklans dag! jag e helt epichyper och speedad.
först, skulle egentligen åkt till tosselilla imorgon, men de behövde hjälp på smurf så ja ska pallra dig mitt ass istället. Och innan idag smsa pappa vår kära "granne" och giissaaa veeem som ringer tjugoo minuter efter, joo vår kära granne Conny Lysräka :D. omg, sån happy face jag blev! kommer antagligen få träffa dem iår också, min sommar är totalt räddad! jag e så sjukligt glad, som sagt. epichyper e jag, över en sån liten sak, men whataaa, de e bra man blir underhållen lätt :D! men så klart finns de ju alltid folk som ska sabba ens happy moment lite, men vetu SCREEEW YOOOU idag alltså :D

och sen kom ja till och tänka på en till sak, dock är den lite smått sorgligt, men ja kom på att skolan börjar snart igen, ja har faktist inte så mycket ledigt tid hemma kvar. Imorgon och på Onsdag ska jag vara på smurf, sen färga Jessicas hår på torsdag. Sen på lördag börjar jag jobba med sommarrocken. Sen är det sommarrocken hela den veckan. På måndagen efter börjad projketarbetet till torsdag. Sen får ja packa satan på fredag för sen åker vi på Lördagen. Sen är ja hemifrån 2,5 vecka. Sen när ja kommer hem blir det att packa upp och tvätta massa. Sen några dagar efter jag kommit hem börjar projekt arbetet igen från måndag-torsdag. Sen på måndagen börjar skolfan igen?... ush, *sadface*


/       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0